- imorgon blir jag 15.

Helgen tillbringades i Danmark.
Min lillebror hade övertygat mina föräldrar om att åka till legoland som en slags försenad "födelsedagspresent",
och jo, visst. vi åkte dit.
Man kan kalla det rena mardrömmen i början.
Vi stod i en enooorm kö i ca en timme (om inte längre).
..och när vi väl kom fram till biljettkassan sa dem att vi tydligen stod i fel kö.
och samtidigt som allt detta hände så spelades den där jävla starwarz-melodin om gång på gång ur högtalarna.
Jag fick nästan ett panikanfall.
Men min lillebror verkade uppskatta dagen så. det är ändå ganska lugnt.

Imorgon fyller jag (som man ser på rubriken) 15 år.
Och som en liten present till det har jag två stora prov att plugga till och en massa annat att ta itu med.
Tro mig. jag gör allt för att se saken från den ljusa sidan.
& här är bilderna från helgen.
vi bodde hos mina kusiner under danmarksresan,
och min fina kusin (på bilden) fyllde också år, den 1 april.


xxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0