You Only Live Once












The Strokes – You Only Live Once

Dagen tillbringades först och främst i stan med min kära pappa.
Vi letade efter en komfirmationsklänning, men utan framgång.
Jag tror att alla fina klänningar i hela Malmö är slut.
När jag kom hem stack jag direkt till Felicia, och vi gick ut och tränade på våra halvdåliga skateboards.
Det gick väl sådär. men vi gjorde ett löfte om att vi skulle lära oss under sommaren och bli riktiga proffs (nästan i alla fall).
Det var riktigt härligt ute. 16 grader och solen sken dom sista timmarna, och vi inbillade oss att vi faktiskt ägde.
Jag älskar dig finaste vän ♥

slut
xxx


Kommentarer
Postat av: felle

älskar dig mest finis <3

2011-04-22 @ 00:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0