HÄNGLSEBYXOR

 

[hängslebyxor:monki. bikiniöverdel:hm]

shit vad lång tid det tar att ladda upp bilder på blogg.se! irriterande..

uppdateringen har nog aldrig varit så gles som den är nu, i'm sorry (riktas då till de ca 20 personerna som läser min blogg).

Det har hänt en del i sommar som jag inte hunnit blogga om, som kanskekanskekanske kommer upp senare. men det är inget man ska räkna med..

Annars har väl sommarlovet än så länge varit ganska segt. Halvdåligt väder, ett fåtal soliga och varma dagar.

Har nog haft lite för höga förväntningar av denna sommaren. men jag tänker fanimej inte sluta hoppas!

jag ska göra det bästa jag kan av de sista veckorna.

Anyway. min pojkvän (som jag snart firar 9 månader med) fyllde år igår. han fick vad han önskade sig, nämligen kaffe! plus några twix och en parfym-liknande spray som är lite av en nostalgisk sak för oss (it's a long story).

Jag har även fått min efterlängtade ersättning på rånet av min mobiltelefon i våras -

Guess what!? jag fick en underbar liten iphone 4 vit! Ibland är livet underbart, det var nästan värt rånet. 


Kvällen tillbringas antagligen med några saknade tjejer. Annars blir det mys med pojkvännen.

Hoppas ni som fortfarande hänger kvar här har det gött!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0