kör ditt eget race

åh vad jag blir irriterad på folk som gör allt för status!
jag önskar att folk bara insåg att man inte kommer någon vart med den inställningen, ständigt ute efter uppmärksamhet.
folk som håller på så är bara falskafalskafalska och osäkra (& vågar inte vara sig själva).
jag ska hålla mig borta från de så bra jag kan, men det är svårt.
Jag själv har aldrig varit en självsäker person. faktum är att mitt självförtroende och min självkänsla oftas förstör för mig, gör mig osäker och svag.
Men jag har insett att det inte hjälper ett skit att trycka ner sig själv för det. eller ja.. det är ju uppenbart att det inte blir bättre, men ibland förstår man inte själv att man förtjänar bättre.
från och med nu ska jag inte trycka ner mig själv mer, för det lönar sig inte.
man behöver inte tycka att man är perfekt.. det enda man behöver göra är att bara sluta leta fel på sig själv och jämföra sig med andra hela tiden.
det ska jag iallafall göra! wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0