11.38

Hej!
Jag är just nu hemma från skolan och dricker te och försöker få några franskaglosor att fastna i huvudet.
Min hals är helt uppsvullen och så fort man sväljer eller liknande känns det som att tusen knivar ligger på där och skär. Inte kul.
Men utanför fönstret finns det tecken på vår. Solen lyser och det har börjat synas vitsippor i trädgården.
Nu är det bara någon månad kvar tills man kan gå utomhus med en tunnare jacka och INTE bli sjuk.
Önskar att tiden gick snabbare.

 

Jag kikade in på bikbok & hm's hemsidor och hittade detta.

Tyckte det var riktigt fina saker som jag mer än gärna skulle vilja ha i min garderob! (tycker detta börjar likna en fashionbloggares text, oh fuck.)

men vi hörs snart! ..ni 24 som följer min blogg eller vad det nu är.

xxx!

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Söta grejer och fin blogg! :)

2011-03-09 @ 21:30:38
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0