Brooklyn sun

Min lillebror fyllde 10 år i veckan. och han blir bara äldre.
Och jag är glad, för jag åker till Prag på fredag med min konfagrupp!
Salem Al Fakir – Brooklyn Sun
John Mayer – Waiting On The World To Change
Laza Morgan – This Girl
Oskar Linnros – Genom eld
Kapten Röd – Du E La Go
Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i
Parken – Låt Mig Få Följa Dig Ner

När det känns som sämst kommer solen fram och fåglarna som äntligen börjat sjunga.
Och så finns också världens bästa vänner och pojkvän där.
och jag fyller 15 år om cirka en månad
och Prag kommer bli awesome
och det blir bara varmare och varmare ute
och snart är det vår.
och.. jag hör av mig snart. sååå
heeeeeeeej!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0