TUESDAY

Hej
Jag hatar tisdagar,
faktiskt nästan mer än vad jag hatar måndagar.
Varje minut känns som att man vill spränga huvudet i småbitar och sedan bara springa fram till alla lärare på hela skolan och sticka ut deras ögon med en tandpetare.. bara så att de slutar prata.
Det är precis så det känns.
Så nu första och jobbigaste timmen på skoldag 2 har jag övertalat min mamma om att stanna hemma och plugga på studietimmen istället.
NO, det är verkligen bäst.. ellerhur? Guds underverk. N0T.
Och sedan ska vi kunna alla Nord & Sydamerikas länder, storstäder (och huvudstäder), floder, hav och bergskedjor - tills på tisdag!
Så trevligt så. det är verkligen att sitta o plugga varje timme man kan få ihop efter skolan.
Och det är just det som får en att vilja dö. dödödödö tusen gånger om.

Till alla som vill veta ska jag försöka fixa mitt hår ljusare hos frisören idag.
Ett snäpp på vägen till min vanliga hårfärg liksom. Plus att sedan efter det ska den bli en aning guldbronsbrunt-aktigt.
Tillslut alltså.. om det lyckas.

Jag vill ha sommar.
NU
chingeling (jag älskar min finaste sixten, som inte han på bilden dock!!)
xxx.
[Bild från i somras. Min lillebror och jag]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0