15.10

Tjenixen!
Här sitter jag och käkar nutella, det godaste som finns.
Jag kom precis hem från skolan och tanken är att jag ska plugga men som vanligt så blir det nog inte så.
istället ska min pojkvän komma hit och underhålla mig.. tills vi ska på konfirmations-träning.
För på lördag smäller det ju! Den stora dagen liksom.
- jag ska konfirmera mig. (jag är inte troende, för er som undrar. jag är lite osäker på vad jag tror på ännu)
Vi ska komma ingåendes i kyrkan med något som jag tycker liknar lakan & haklappar på oss.
Och sedan ska vi prata om vad vi gjort under året för hela publiken i kyrkan osv osv.
lite läskigt, men det klara jag. hoppas vi.
talk 2 you later!
xoxo


Är det bara jag som undrar hur långt man egentligen har gått om man sitter och poserar med en nutellaburk?


Kommentarer
Postat av: EBBA

det klarar du! :D

2011-05-04 @ 17:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0