Fredag

Å vad bra det känns när man lyckas bli sjuk i perekt tajming till helgen alltså!
På något dumt och konstigt sätt blir det alltid så för mig.
Fredagkvällen ska tillbringas hemma och titta på vampire diaries för att jag är en nörd.
Planerna var ju egentligen att spendera kvällen med min pojkvän, men jag tycker det känns dumt att smitta honom så jag får istället sova ensam i min pyttelilla säng.
Förresten, om någon jättesnäll männsika som är bra på bloggdesign läser detta kan ni väll kontakta mig?
Jag skulle bli så glad om någon kunde hjälpa mig med min design liksom!
Nästan onödigt att fråga om det men jag hoppas på det bästa.
Här kommer en favoritbild i repris <3
Norlie & KKV – Tröjan du hatar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0