Resumé av år 2014 del 1

JANUARI
Året inleddes på ett bra sätt i sällskap av bra folk. Resten av januari fortsatte som den månad den är, ganska tråkig och händelselös. Det finns faktiskt inte så mycket mer att säga förutom att det var kallt och jag gick runt med vinterångest. Min pojkvän gjorde dagarna lite finare, det blev en hel del filmkvällar och ett fåtal utekvällar.
 
 
FEBRUARI
Denna månad var och är inte heller en favorit. Det var fortfarande kallt och deppigt. Jag handlade lite second hand-kläder och var på många födelsedagsfester, en av dem var balinspirierad så jag och sigge klädde upp oss och var fancy. Jag åkte även till filmfestivalen i Göteborg med mamma, som den tradition det är för oss. Det var mysigt och gjorde vintermörkret lite lättare att utstå.
 
 
 
 
MARS
Våren kom, i alla fall halvt, till min glädje - och fortare än vanligt kanske? Det blev mycket fikande denna månaden, och kanske ett enstaka (haha, enstaka, nej) Mcdonaldsbesök också. Jag umgicks mycket med fina vänner och försökte gå upp i tid tills det fortfarande var sol ute. Jag färgade även håret mörkt. Har stora problem med att hålla mig till en hårfärg.
 
 
 
 
APRIL
Jag fyllde äntligen 18 år och firade det med att äta ute med vänner och tog min första lagliga öl. Min fina moster och kusin kom på besök och var allmänt gulliga. Jag, familjen och sigge tog en spontanrunda till min sommarstuga i Österlen och myste. Jag och sigge lyckades se klart två säsonger av Game of thrones på två kvällar. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0