Resumé av år 2014 del 3

AUGUSTI
Ytterligare en favoritmånad kom och även här hände mycket, precis som det ska göra på sommaren. Jag drack mycket öl, åkte runt i Sverige och Danmark, skrattade och var glad. Världens bästa och finaste pojkvän fyllde 18 år vilket firades med en överraskningsfest som jag fixade i hans ära. Han blev jätteglad och kvällen blev lyckad, vi åkte bland annat limousine(?!) vilket inte ens var planerat. Den 10:e firade vi sedan 4 år med att äta asiatisk buffé och mysa. Mot slutet av månaden köpte jag och sigge och några kompisar ett Öresund runt-kort vilket visade sig vara en mycket bra idé! Vi åkte karuseller på Bakken, drack billig alkohol och åkte båt. Jag var några dagar på Malmöfestivalen och sprang runt och lyssnade på bra musik. Sist men inte minst fyllde min omtalade kusin 2 år vilket firades med tårta och pussar. Bra månad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SEPTEMBER
Även denna månad bestod av mycket öl-drickande, men även klubbande. Upptäckte nämligen KB, där det roligare varade de två första besöken ungefär.Träffade och lärde känna nytt folk. Röstade för första gången och kände mig mycket viktig, stolt och vuxen. Hängde även en del hemma hos My och drack te i hennes mysiga lägenhet med utsikt över hela Malmö. Sedan pussade jag lite på min pojkvän, njöt av den sista sensommarvärmen och drack ytterligare lite mera öl.
 
 
 
 
 
 
 
 
OKTOBER
Denna månad fortsätte på ungefär samma sätt som den förra, bara lite kallare och med färggladare blad på träden. Det blev snabbare mörkt ute och jag drog iväg sigge på olika promenader för att inte bli så rastlös. Hemmafesterna fortsatte och jag hade faktiskt riktigt kul. Jag kände mig förbered inför den kommande vintern och köpte nya kläder för att hålla humöret uppe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0